Ett år med "Liv"et

Idag har jag fått vara med och fira lilla L:s 1-årsdag med prinsesstårta samt goda och fina cupcakes. Hon fyllde år den 6 februari, men då magsjuka och lite annat kommit emellan fick det bli fest idag.
Så fint det har varit att följa lilla L:s första år. Att se hur hon har rest sig från vaggan, för att nu gå för egen maskin har varit en känsla fylld av tacksamhet. Hon är full av energi och humör, precis som det ska vara.
L:s mamma M och min son O var två mycket lugna små individer som barn och jag vet egentligen inte vad jag som mormor hade förväntat mig av lilla L, mer än att jag redan dag 1 såg att hon för mig var något alldeles speciellt. Ett är då säkert hon tar sig an världen med stor aptit och jag är så tacksam att jag får vara en del av hennes värld.

Tack lilla L för att jag fick vara med på ditt kalas idag.



Källa: Hagalunds Foto

Jag ska glädjas åt det underbara nuet,
jag ska ta vara på varje ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0