En ny och härlig morgon - positiva klubben

Vaknade nu på morgonen och var så sugen på kaffe - det är en speciell känsla att gå ut i köket (just nu haltar jag ut i köket med hjälp av en krycka), men det är ändå en härlig känsla att gå ut i köket och sätta på kaffet. För några år sedan drack jag inte kaffe - fattar inte hur jag klarade mig utan. Tycker verkligen det är såååå gott och så ger det mig hög mysfaktor. Vill helst ha lite sötningsmedel i kaffet eller förresten mycket sötningsmedel i kaffet :). Nu blev det väldigt mycket kaffe i texten, men så får det bli. Hursomhelst så blev det en liten smörgås också.

Känns riktigt gott att vakna till en ny vinterdag, även om jag inte är den som tycker om att titta ut genom fönstret och påminnas om att det är vinter och nu blir det så påtagligt, då det snöat från och till under helgen. Det hjälper ju faktiskt inte vad jag tycker, så idag tror jag att jag väljer att tycka att det är ok. Tankens makt är ju stark sägs det och därför väljer jag att tycka om vintern idag. Har just nu inte lust att slösa tid på det jag inte kan påverka.

Så får det bli! 

Ett besök hos lilla barnbarnet får det också bli efter lunch. HON FYLLER 1 ÅR idag - pussgurkan.
ETT STORT GRATTIS önskar jag dig min älskade lilla goding. 

En promenad några kvarter till lilla L blir bra, så jag får igång mitt knä. Jag börjar bli riktigt haj på kryckorna och de värsta blåsorna på händerna från inträningsfasen har börjat lägga sig :). Tro inte allt jag skriver, men jag är ju så allvarlig i mycket jag skriver, så det får blir lite trams också.





Källa: Hagalunds Foto


Kärleksbetygelser stämmer oss mildare, likksom dem vi håller av. Det binder oss samman.
Det inbjuder till ett ömsint gensvar som minskar avstånden.
Källa: okänd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0