Nu ska jag berätta om min vinst

I mitten av april deltog jag i en tävling hos bloggaren ”Arga Klara” en kul och händelserik blogg dit jag gärna tittar in med jämna mellanrum för att läsa och roas av diverse upptåg. Det finns också en tydlig och klar berättelse om den kamp hon för mot sin smärta.

 

Vinnaren skulle få 350 SEK hos Groupon, som dagligen erbjuder deals på resor, äta, nöjen, prylar och mycket annat.

Sagt och gjort – jag anmälde mig med kommentaren: “Om jag vinner skulle mitt ego ta över och jag skulle använda presentkortet till någon behandling, som jag behåller all deles för mig själv.

 

Redan innan jag anmälde mig till tävlingen fick jag e-mail från Groupon varje dygn om erbjudanden, så att de hade en hel del att välja mellan var jag på det klara med.

 

Himmel och hav – jag vann – fick jag reda på någon vecka senare och då jag varit sjukskriven länge och min kassa inte tillät särskilt mycket lyx, var lyckan gjord.

 

Någon ego-behandling blev det inte, men så för några veckor sedan dök i min smak mycket fina örhängen med Swarovskikristall upp i ett av e-mailen från Groupon. Jag beställde genast och inte nog med det, slanten räckte till två par och eftersom jag har mer än två hål i öronen passade det ”geschwint”. Ungefär fyra veckor efter beställningen så anlände de i min brevlåda och de är så fina. Se själv på bilden nedan.

 

Tack Klara, som ordnade tävlingen – jag är verkligen glad för mina örhängen.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tofflan

Å så kul! Och vilka fina örhängen. Bra val, tycker jag! Och Klara tycker jag väldigt mycket om också! Hade nöjet att träffa henne IRL tidigare den här månaden.

Allt gott! :D

Svar: Ja, visst var det ett bra val - gillar dem verkligen. Kul att träffas IRL :). Vem vet våra vägar kanske korsar en dag :).
Mer om mig

2012-08-18 @ 16:32:24
URL: http://tofflan.wordpress.com
Postat av: Arga Klara

Jättesnygga! Vad roligt att du blev nöjd, ibland behöver man något som piggar upp!

Svar: Visst är de fina! Ja, det kom verkligen lägligt :).
Mer om mig

2012-08-18 @ 17:07:27
URL: http://argaklara.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0