Idag vaknade jag inte hemma.........

...........jag vaknade hos "Min närhet" och jag vet vad jag gör och jag har alla sinnen i behåll. Nej, jag har ingen smaskig histora att dela med mig av.

Så här ligger det helt enkelt till. Om jag stiger på rätt tåg eller buss och åker söderut från staden där jag bor i ungefär en timme, så kommer jag till en rätt så mycket mindre stad och där bor "Min närhet" och så gjorde jag igår. Tidtabellen är frikostig och jag har många avgångar att välja på. Jag väljer helst att åka tåg, då det är bekvämast med tanke på mina begränsningar. På tåget kan jag också resa mig och "krycka" mig runt när jag behöver få lite fart på cirkulationen.

Jag önskade luftombyte och därför är jag "här och nu" och vi vaknade tillsammans till en fin morgon. Min dag kommer förutom lättare träning (bör inte träna någon tyngre träning med tanke på ingreppet för 14 dagar sedan) innebära en hel del skrivande vid sidan om bloggen. Tycker om det, även om det ibland känns svårt att hälsa på i det förflutna.

Jag funderar uppriktigt på om jag någon dag ska försöka få det jag skriver publicerat, men det få bli under moget övervägande och kanske jag lägger ut något smakprov i min blogg - för att testa hur det känns.
Samtidigt som jag så gärna vill dela med mig av mina erfarenheter, naturligtvis till alla som vill läsa, men framför allt till kvinnor. Jag vet också att jag bör vara rädd om mig och det är en svår balans. Jag tror säkert jag får svaret, då tiden gör sitt och det blir säkert som det ska.

Om jag tycker om mig själv blir det lättare för mig att förstå andra.
Kärleken läker och den smittar av sig. Den kan börja med ett leende.

Källa: Var morgon ny



Källa: Hagalunds Foto


Kommentarer
Postat av: Tofflan

Ser fram emot smakprov på det du skriver utanför bloggen!..

2012-04-13 @ 13:18:30
URL: http://tofflan.wordpress.com
Postat av: Mor Mia

SV Tofflan: Ja, det blir nog så, men allt har sin tid :).

2012-04-13 @ 13:27:17
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0