Gomorron

Morgonen får börja med mitt kaffe och en stilla stund framför "Gomorron" för att lyssna till vad världen har varit med om sedan vi sågs sist. Det mesta i media rör sig ju just nu om rättegången i Oslo - det känns nästan svårt att skriva ner namnet på den man som har ödelagt så många människors liv och jag väljer att inte vältra mig denna fasansfulla händelse. För även om jag har gott om tid, så har jag inte lust att ge en fullständig galning all min tid och uppmärksamhet.

Att solen skiner är väl knappas ordet, men lyser vågar jag påstå att den gör denna torsdagsmorgon, även om den har lite svårt att bryta igenom diset fullt ut.

Har inte mycket på programmet idag, men det är ändå inte så svårt att få tiden att gå, eftersom jag har träningsmoment jag ska utföra här hemma. Det tillsammans med matlagning och skrivandet - så har dagen snart gått.


Det är ingen slump att stormar omväxlar med lugnet här i livet. Tvärtom.
Båda delarna bidrar till min utveckling. Jag ska tacksam ta emot dem.

Källa: Var morgon ny


Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0