En bättre människa

Jag är helt övertygad om att många blir klart bättre människor av att dansa. Sitter just nu och tittar på Let´s Dance och ser hur många övervinner många hinder, så snart de kommer ut på dansgolvet.

Vad som händer när jag rör mig efter musik - inget jag har någon teori om, men helt klart händer något positivt med mig i alla fall.
Vänta bara tills mitt knä fungerar igen - tror knappast jag blir inbjuden till Let´s dance, men jag kan ju dansa framför TV:n och följa det LIVE via Aftonbladet.


Glädje!


Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer
Postat av: Madonnan

Hoppas du blir bättre i knäet snart.



Tittar in och önskar dig en riktigt Glad Påsk!



Kramar

2012-04-07 @ 08:30:55
URL: http://madonnans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0