Är det slut nu?

Jag har inte följt förstå-sig-påarna alls idag, varken i Aftonbladet eller Expressen, men såg att Sportbladet Hockey har en ny App, vilken jag har installerat - gillar ju bland annat hockey och det kan ju vara kul att följa slutspelet via den om jag inte har möjligthet att göra så via TV.

Jag tänkte i alla fall att bänka mig framför TV:n ikväll och följa den femte semifinalmatchen mellan FBK och Brynäs. Nu håller ju jag på FBK, så av den anledningen vill jag naturligtvis att de ska klara av tre raka mot Brynäs.
Nihlstorp är tillbaka i målet - så mycket vet jag och jag hoppas det kan ge FBK ryggraden tillbaka.
Frågan är hur det ska gå ändå - jag som FBK:are bör ju känna det som en självklarhet att det ska gå vägen, men jag gör inte det - dessvärre.

Innan jag ens har avslutat och hunnit publicderat detta inlägg gör Brynäs 1-0. Det bådar inte gått. Nu kan vi snacka övertag för Brynäs.


Vi får se om några timmar om FBK har gjort sitt för säsongen.



Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer
Postat av: sandra- Med pojke i magen

Usch, hockey är inte kul tycker jag.. Därremot är jag lost i fotboll... Bajare som jag är :D

Dock inte alls lika inbiten som jag var när jag var yngre :D



SV

Jag mår inte heller nå bra. Eller psykiskt mår jag sjukt bra. Men fysiskt... Nej nej nej. Jag har ju sån sjuk foglossning såå jag till o med fått krycka att gå med... :S

2012-04-03 @ 20:22:01
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0